středa 18. února 2015

REFERENCES#1 - Michaela

S cvičením jsem začala asi před 10 měsíci. Nebyla jsem tehdy v příliš dobré fyzické kondici a do cvičení se mi moc nechtělo. Měla jsem o 17 kg více než nyní...
Martin mě naučil nejen jak správně cvičit, ale dodal mi také počáteční jistotu, kterou jsem potřebovala, abych do fitness vůbec začala chodit (znáte ten pocit, kdy nejste úplně ve formě a připadá vám, že se všichni dívají jen na vás?). Martin mi pomohl najít a udržet vnitřní motivaci a věřit ve výsledek, který byl pro mě na začátku jen těžko viditelný.  Věděla jsem, že on mi věří a to mi pomáhalo ve chvílích největších pochybností. Při tréninku měl vždy dobrou náladu a přátelský a lidský přístup. Zejména však oceňuji jeho vnitřní integritu a zápal pro cvičení. Zhubla jsem s jeho pomocí 17 kg, srovnala si priority a cítím se mnohem lépe. Přede mnou je ještě dlouhá cesta, ale už se po ní jde mnohem snadněji. Navíc každý trénink s Martinem mě opravdu baví. Pokud nechcete jen trenéra, ale opravdového průvodce, pak je Martin ten pravý!