pátek 1. ledna 2016

Udo's Choice v České republice a na Slovensku

V první řadě chci všem popřát Šťastný Nový rok 2016! Po dlouhé době se vracím zpátky k psaní mého blogu. Rok 2015 byl opravdu úspěšný. Kromě toho, že jsem opět vystoupil na soutěžní prkna, jsem v létě otevřel e-shop Udo's Choice v Čechách i na Slovensku, a stal jsem se tak výhradním distributorem téhle Kanadské kvalitní značky doplňku výživy na našem trhu. Jsem teprve v začátcích no mam velkou radost jak se mi daří každým dnem líp a líp, díky všem mým zákazníkům a klientům. Dalším cílem je vybudovat si silnou pozici na Českém trhu i na Slovensku v průběhu dalšího půl roku. Musím také poděkovat Flóre v Kanadě za důvěru a podporu. Před pár týdny jsem s nimi podepsal smlouvu a na jeden rok jsem se tak stal oficiálně sponzorovaným atlétem Udo's Choice a Flóra. Děkuji za všechny skvělé doplňky no hlavně Udo's Oil Blend Omega 3-6-9 bez kterého si nedokážu představit den. V dalším blogu, který napíšu se budu víc věnovat soutěžím, které jsem v roce 2015 absolvoval, a rozeberu celou cestu k tomu, jak jsem dokázal získat profi kartu.
Děkuju za čtení.  www.udoschoice.cz

Coach Martin