pátek 20. února 2015

REFERENCES#2 - Eva



 před 71kg / po 57kg
After one and half year with my client Eva! She lost 14kg and continues to amaze me! 


"Rozhodnout se, že začnete cvičit a na pomoc si vezmete osobního trenéra, není vůbec jednoduché. Stejně tak ale není jednoduché cvičit efektivně a mít výsledky bez jeho pomoci.
Když jsem se seznámila s Martinem, už jsem nějakou chvíli cvičila, ale začínala mi 
docházet motivace, protože výsledky nebyly takové, jaké bych si přála, i přesto, že jsem pár kilo shodila. Začínala jsem si říkat "Vykašlu se na to". A právě v tuhle dobu jsem se setkala s Martinem, který mi nabídl pomoc. Ze začátku to nebylo vůbec jednoduché. Martin po mě chtěl cviky, které jsem nikdy nedělala a připadaly mi těžké, ale postupem času jsem zjistila, že to není tak hrozné, jak se zdálo. Martinem sestavené tréninky jsou přizpůsobené na míru každého klienta tak, aby se dostavily výsledky. K tomu všemu Martin dokáže skvěle povzbudit a motivovat. Každý trénink je prostě zážitek a opravdu se nenudím. Martinova důslednost v provádění cviků mi maximálně vyhovuje a díky ní se dostavily výsledky, po kterých jsem toužila.

Nebojte se cvičit s osobním trenérem, protože to je ta nejlepší cesta, jak začít.  A hlavně vydržte ve svém snažení. I kdyby byla spousta důvodů, proč to vzdát, hledejte důvody, proč to nevzdat!" -Eva